Často kladené otázky

Sepsali jsme zde dotazy, na které se často ptáte. Před kontaktováním si prosím projděte, zda zde není odpověď na vaší otázku.

Zakládáme si na tom, aby Instagram followers od nás byli vždy maximální kvality. Proto od nás sledující neubývají ani nemizí. Pokud by se tak náhodou stalo, stačí nám kdykoliv napsat a my to do 72 hodin doplníme.

Obvykle se toto u nás nestává. Pokud by se to ale náhodou stalo, stačí nám kdykoliv napsat a my vám to ihned doplníme. Na to máte naši garanci.

Naše služba je 100% legální. Za 6 let našich zkušeností se nám nikdy nestalo, že by kvůli takové službě někomu zrušili účet. Díky tomu, že dodáváme kvalitní služby, vám toto v žádném případě nehrozí.

Prosíme, abyste již před objednávkou ověřili, zda splňujete daná kritéria pro bezproblémové dokončení objednávky.
  • Váš účet je nastaven jako veřejný.
  • Váš účet není omezen pro lidi z určitých zemí.
  • Váš účet není limitován pouze pro 18+.
  • Vyplnili jste správnou přezdívku.
  • Nezměnili jste si vaší přezdívku před dokončením objednávky.
  • Váš účet nebo příspěvek stále existuje a nebyl vámi smazaný.
  • I přesto, že z 99% je objednávka ihned doručena, dejte objednávce 24 hodin.
Pokud máte jakýkoliv přetrvávající problém s doručením objednávky, kontaktuje naši podporu zde.

Pokud by vám náhodou nešel načíst profil nebo příspěvky, určitě pár minut vyčkejte a zkuste to znovu. Je možné, že šlo jen o chvilkový výpadek mezi námi a Instagramem. Popřípadě nás kontaktuje.

U nás můžete zaplatit kartou, popřípadě zaplatit přes Apple Pay nebo Google Pay. Na naší stránku nikam nikdy nezadáváte číslo karty. Platba probíhá na 100% zabezpečené platební bráně Stripe.

Nabízíme garanci spokojenosti, pokud jsme někde udělali chybu a vy jste kvůli tomu nespokojení, stačí nám napsat a vrátíme vám peníze. Tato garance vrácení peněz platí ale pouze 14 dní od provedení objednávky.
Pokud máte jakýkoliv jiný dotaz nebo problém, kontaktujte nás.